inrichten
Kies voor een aangename werkplek die jou en je werknemers inspireert, je klanten aangenaam onthaalt en je leveranciers en zakelijke partners vertrouwen geeft.
Til je bedrijf naar een hoger niveau met een inrichting als verlengde van waar jouw bedrijf voor staat. Maak je inrichting onderdeel van je branding!
Voor wie?
Voor creatieve ondernemers die na het opruimen en het organiseren van alle processen achter de schermen, nu ook hun werkruimte naar een hoger niveau willen tillen. Als je wil dat jouw werkruimte uitstraalt waar jij voor staat, wie jij bent en waar jij je goed in voelt.
Komt dit je bekend voor?
- Ik zou graag klanten willen ontvangen, maar de ruimte waarin dit doorgaat, voelt nog niet goed aan. Klanten voelen zich er nog niet comfortabel.
- Mijn zaak breidt uit met nieuwe medewerkers. Ik wil dat zij hun eigen aangename werkplek hebben, zodat ze zich comfortabel voelen en snel op volle toeren kunnen meedraaien in mijn bedrijf. Ik weet niet goed wat hiervoor nodig is of hoe ik dit best aanpak.
- Ik ga binnenkort verhuizen naar een nieuw pand/kantoor en ik wil dat mijn interieur afgestemd wordt op mijn business, mijn klanten en mijn smaak.
Mijn werkruimte moet uitstralen wie ik ben en waar ik voor sta. Het maakt deel uit van het visitekaartje van mijn bedrijf en moet klanten onmiddellijk kunnen aanspreken. - Ik heb een thuiskantoor ingericht tijdens de corona lockdown, maar het voelt niet goed. Ik voel me gevangen tussen de wasmanden, de boodschappen en het huiswerk van de kinderen.
Ik mis focus en efficiëntie. - De werkruimte waar ik mijn administratie doe, is geen aangename ruimte.
Daarom heb ik weinig zin om me daarin terug te trekken en eraan te beginnen. - De eetruimte in ons atelier is geen gezellige plek waar we ons heerlijk kunnen ontspannen. We willen een ruimte waar we ons met plezier in terug trekken tijdens een pauze voor een gezellig kopje koffie en een babbel.

Hoe beïnvloedt het interieur jouw succes?
Als jij je goed voelt in je omgeving, ervaar je rust in je hoofd. Dit schept ruimte om je te laten inspireren en zelf te creëren. Zo ontstaan nieuwe concepten, ideeën en producten die jouw zaak vooruit helpen en doen groeien.
Daarnaast wil je een goede eerste indruk achterlaten bij klanten, leveranciers of werknemers.
Je interieur is een belangrijk deel van je branding. Het is een verlengde van de sfeer en uitstraling die jouw bedrijf wil overdragen op zijn klanten.
Je wil dat je klanten zich er comfortabel voelen, zodat ze met plezier naar jou komen om hen te helpen met hun wensen of problemen. En waarna ze met veel plezier over jou en je zaak zullen vertellen aan anderen.
Naar leveranciers of zakenpartners toe wil je vertrouwen uitstralen.
Dat doe je met een professionele look die geslaagd overkomt.
Werknemers willen, net zoals jijzelf, een plek in je werkruimte waar ze zich goed voelen. Zodat ze graag komen werken en meteen aan de slag kunnen gaan. Werknemers zijn productiever wanneer zij in een stressvrije, aangename en comfortabele ruimte vertoeven.
Hiermee creëer je ook loyaliteit van je werknemers naar jou en je bedrijf toe.
Ga dus voor een interieur op jouw maat en ervaar de meerwaarde van een aangename werkomgeving!
Hoe gaan we samen te werk?
- Je neemt vol inspiratie contact op met mij via mail of telefoon.
- Als kennismaking plannen we een bezoek ter plaatse (1 à 1,5u; gratis en vrijblijvend) in, waarbij ik luister naar jou.
Ik ben benieuwd naar wie jij bent, wat jouw zaak voor jou en de wereld betekent, waarom jij uitkijkt naar een nieuw ingericht atelier, kantoor of winkel en welk verhaal jij wil vertellen.
Tijdens de coronaperiode gaan we voor een veilige video call waarbij het mogelijk is je werkplek goed in beeld te krijgen. - Ik stel een plan van aanpak op met offerte op maat.
Een inrichting op maat bestaat uit 2 fasen: de voorstudie en het project zelf.
De voorstudie (of haalbaarheidsstudie) omvat een ontwerp met raming.
Daarna start de tweede fase met het uitvoeringsdossier en de uitvoering.VOORSTUDIE
- Ik ga aan de slag met een voorontwerp op jouw maat, volgens jouw wensen en verlangens. En met mijn creatieve, praktische en technische input.
- Er kan ook samen gewerkt worden met jouw vaste grafisch vormgever, brandmanager of websiteontwerper.
We willen consistent verder bouwen aan je brand om je zaak naar een hoger niveau te tillen. - Enthousiast zitten we samen om het voorontwerp te bespreken.
- Ik verwerk je feedback, maak een raming op van het project en zit opnieuw met je samen. Hiermee sluiten we de voorstudie af.
PROJECT - Gemotiveerd ga ik verder met het uitwerken van het ontwerp tot een volwaardig uitvoerbaar dossier.
- Ik vraag offertes op en doe een prijsvergelijking. Dit bespreken we samen uitgebreid.
- De uitvoering gaat van start. Ik volg nauwgezet de uitvoering van je project op.
- Oplevering = einde van de werken.
- Nu kan je keihard genieten van je nieuwe werkomgeving!