opruimen
Verlang jij ook naar een overzichtelijke, werkbare en aangename werkplek?
Mijn opruimtraject geeft je overzicht, focus en rust in je werkruimte en in je hoofd. Zo kan jij je volledig richten op jouw kernactiviteiten!
Voor wie?
Voor ondernemers die met een minimum aan tijd en energie vlotte toegang willen tot al hun projecten, werkmateriaal of administratie.
Voor ondernemers die zich graag laten omringen door professionals die helpen hun zaak naar een hoger niveau te brengen.
Komt dit je bekend voor?
- Waar ligt die factuur ook alweer?
- De moed zinkt me in de schoenen als ik naar mijn werkplek kijk…
- Ik wil wel aan de slag, maar ik weet niet waar te beginnen!
- Ik heb geen plaats om te doen wat ik wil!
- Naast een stapel facturen op het bureau vind ik op het bureau ongeopende brieven, een lege koffiekop en de kruimels van het koekje van vorige week.
- De mappen die op het rek horen, liggen her en der op het bureau en ik vind nooit de juiste map als ik ze nodig heb.
- Ik heb die info hier ergens opgeschreven, maar ik weet niet meer waar ik dat briefje gelegd heb.
- Ik heb een thuiskantoor moeten inrichten tijdens de coronalockdown, maar het voelt niet goed. Ik voel me gevangen tussen de wasmanden, de boodschappen en het huiswerk van de kinderen. Ik mis focus en efficiëntie.
- 20 pennen binnen handbereik, maar geen enkele die deftig schrijft.

Waarom opruimen?
Wanneer je je niet goed voelt in een wanordelijke werkruimte, mis je overzicht en controle.
Het ontbreekt je aan overzicht over al je projecten, klanten en taken.
Je kan nog moeilijk hoofd- van bijzaken onderscheiden en weet al helemaal niet waar eerst aan te beginnen.
Je bent afgeleid.
Je verliest tijd en energie.
In een opgeruimde omgeving ervaar je rust.
Dit schept ruimte in je hoofd om je te laten inspireren en zelf te creëren. Zo ontstaan nieuwe concepten, ideeën en producten die jouw zaak vooruit helpen en doen groeien. Gun het jezelf om je kostbare tijd aan creatie te besteden en niet langer energie te verliezen aan wanorde, gebrek aan focus en inefficiëntie.
Orde is geen doel op zich. Het is het middel om rust in je hoofd te krijgen, zodat jij je kan focussen op de kern van je zaak!
Ik ga met jou aan de slag om orde te scheppen en reik jou middelen aan om jouw werkomgeving op orde te houden, zonder dat het je energie kost.
Zo help je jezelf en je zaak vooruit!
Hoe gaan we samen te werk?
-
Je neemt opgelucht contact op met mij via mail of telefoon voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.
-
We plannen een bezoek ter plaatse (1 à 1,5u; gratis en vrijblijvend) in, waarbij ik luister naar jou.
Ik ben benieuwd naar wie jij bent, wat jouw zaak voor jou en de wereld betekent en waarom jij uitkijkt naar een ordelijke werkomgeving.
Tijdens de coronaperiode gaan we voor een veilige video call waarbij het mogelijk is je werkplek goed in beeld te krijgen. -
Ik stel een plan van aanpak op met offerte op maat.
-
We starten een opruimtraject waarbij ik jou ter plaatse begeleid.
Tijdens de coronaperiode, kan dit bezoek ter plaatse in de vorm van een video call waarbij het mogelijk is je werkplek goed in beeld te krijgen. -
Slot- en evaluatiegesprek.
-
Opvolging op maat: gedurende 1 maand na het slotgesprek sta ik gratis ter beschikking voor al je vragen over het afgerond opruimtraject. Hierna bespreken we samen of periodieke opvolging interessant is en leggen we vast of dit wekelijks, maandelijks of jaarlijks is.
-
Jij geniet van rust in je werkruimte en in je hoofd en je voelt de inspiratie en creatie alweer kriebelen. Je zaak groeit en bloeit!